دکترهاشمی: مقالات ژنتیک متفاوت بود/سومین همایش را متفاوت تر برگزار می کنیم دبیر علمی دومین همایش کشوری هماتولوژی در یزد بیان داشت: آخرین دستاوردهای علمی کشور در مبحث ژنتیک در این همایش به بحث و تبادل نظر گذاشته شد که مقالات این بخش بسیار متفاوت و کارآمد بود.

دکترهاشمی: مقالات ژنتیک متفاوت بود/سومین همایش را متفاوت تر برگزار می کنیم

دبیر علمی دومین همایش کشوری هماتولوژی در یزد بیان داشت: آخرین دستاوردهای علمی کشور در مبحث ژنتیک  در این همایش به بحث و تبادل نظر گذاشته شد که مقالات این بخش بسیار متفاوت و کارآمد بود.

دکتر اعظم السادات هاشمی در گفت وگو بایزدفردا، با بیان این مطلب که دومین همایش کشوری هماتولوژی خیلی خوب برگزارشد اظهارداشت: دانشجویان به صورت خودجوش در این همایش شرکت نموده ونوآوری های زیبایی داشتند.

دکتر هاشمی ادامه داد: پزشکان مجرب دارای بالاترین درجات علمی از کشور در این همایش حضور داشتند.

وی با بیان این که نقطه نظرات خوبی در خصوص روشهای درمانی بیماری های کم خونی و سرطانی در این همایش عنوان شد اظهارامیدواری کرد: سال آینده سومین همایش را متفاوت تر برگزار کنیم و شاهد نظرات ارزشمند در زمینه علم بنابر بر فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

دبیر علمی دومین همایش کشوری هماتولوژی در یزد بیان داشت: آخرین دستاوردهای علمی کشور در مبحث ژنتیک نیز  در این همایش به بحث و تبادل نظر گذاشته شد که مقالات این بخش بسیار متفاوت و کارآمد بود.

این گزارش حاکیست، در دومین همایش  سراسری هماتولوژی بیماریهای خونریزی دهنده ، طب انتقال خون، مراقبتهای پرستاری ، تازه های انکولوژی کودکان  و بررسی کم خونی ها از  27 لغایت 29 اردیبهشت در بیمارستان  شهید صدوقی یزد مورد بحث و تبادل نظر فرار گرفت.

گفتنی است در این همایش  تازه های انکولوژی های کودکان نیز بررسی شد.

به گفته دکتر اعظم السادات هاشمی دبیر علمی این همایش خلاصه مقالات همایش هماتولوژی به صورت انگلیسی در ژورنال  انگلیسی زبان  (AJPHO)  چاپ خواهد شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا